The Lion King
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

The Lion King

Speel een leeuw, en word de koning van je eigen rijk.
 
IndexIndex  PortalPortal  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  ZoekenZoeken  RegistrerenRegistreren  Inloggen  

 

 Reptilia-Fora[RPG]

Ga naar beneden 
AuteurBericht
Sheva

Sheva


Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 28-09-11

Leeuwen profiel
Leeftijd: 2m 21d
Partner:
Gender: female

Reptilia-Fora[RPG] Empty
BerichtOnderwerp: Reptilia-Fora[RPG]   Reptilia-Fora[RPG] Emptydo nov 03, 2011 3:02 am

Naam: Reptilia-Fora(Rf)
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Reptielen
Omschrijving: Op de wereld van Rf kunnen reptielen zich naar hartelust uitleven. Zo kun je op ontdekking gaan in het dichtgegroeide oerwoud of Ijzige vlakte's. Aan jou de keuze. Elk reptiel is toegestaan. Maar houd het hier ook bij. Het forum werd opgericht door mezelf ter ere van m'n gest. leguaan, en ik wilde hem een verrassing geven, maar helaas ligt het forum al een hele tijd stil. Via deze weg hoop ik om er een actief forum van te maken.
Link: Reptilia-fora
Eventuele banner/afbeelding: Komt nog

Het forum heeft zoals iedereen kan zien nog enkele schoonheidsfoutjes, maar die probeer ik zo snel mogelijk weg te werken. Ook heb ik het momenteel erg druk in privé, waardoor ik niet elke dag online kan komen of posten. M'n excuses hiervoor. Mensen die zich geropen voelen, mogen zich aanmelden voor één van de speciale rangen(Admin, Mod, newbiehelper, etc...)

-Sheva-
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Reptilia-Fora[RPG]
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Lion King :: Algemeen :: Bijkom topic :: Affiliates-
Ga naar: